❤❤با سلام ... ورود شمارا به ❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤ خوش آمد ميگويیم ....دوستان نظر یادتون نره.

❤❤ welcome to p30full.lxb.ir..❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤..p30full.loxblog.com....p30full.lxb.ir ❤❤

تصوير استاتيك

تصوير استاتيك

**اس ام اس عاشقانه دوستت دارم زیبا و جدید**
❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤
نرم افزار..فیلم..موزیک..مطالب

 

 

 

**اس ام اس عاشقانه دوستت دارم زیبا و جدید**

اس ام اس دوستت دارم

این نیست حال و هوای گذشته های دور من

اینک حس می کنم تویی زندگی من

گرتو نباشی نیست نفسی برای زنده ماندن من

یک جمله باقی مانده که ناتمام نماند شعر من

خیلی دوستت دارم عشق من

نمی گویمت پنجه آفتابی

نمی گویمت گل همیشه بهاری

نمی گویمت با تو تنها زنده ام

یا نباشی بی تو می میرم

دست از این اغراق ها برداشته ام

فقط یک کلام ساده می گویم

تا همیشه دوستــــــــت دارم

بند نمی آید دوست داشتنت

مثل آنکه شاهرگ احساسم را بریده باشی

اگه گفتی دوستت دارم چند حرفه ؟

دیدی اشتباه کردی !

دوستت دارم حرف نیست یه زندگیه

اما زندگی دو حرف بیشتر نیست : تو

از تمام دار دنیا

تنها یک چیز دارم

دوستت

اولین باری که یکی بهم گفت دوستت دارم گریه ام گرفت

الان کسی بهم می گه دوستت دارم خندم می گیره …

سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند

و سلام به شقایق هایی که محکوم به عشقند

و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی

گل را ساعتی

محبت را روزی

و عشق را لحظه ای

اما تو را برای همیشه دوست دارم

ما در قبیله مان پیغام دوستت دارم را با دود به هم می رسانیم

نمی دانم آن سو تکه چوبی برای تو هست یا نه؟

من اینجا جنگلی را به آتش کشیده ام

تا به حال به شالیزار نگاه کردی؟

میدونی چقدر ساقه ی برنج توشه؟ نمیدونی که

میدونی تو هر ساقه چند تا دونه برنجه؟ نمیدونی که

من تورو به اندازه ی همه ی برنج های یک شالیزار بزرگ دوستت دارم

تو اینم نمی دونی

وقتی دلم می گیره دنیامو غم می گیره

انگاری حس بودن تو لحظه هام می میره

وقتی دلم می گیره می خوام پیش تو باشم

نمی تونم حتی یه لحظه دوستت نداشته باشم

اگر تو نبودی من کاملاً بیکار بودم

هیچ کاری در این دنیا ندارم

جز دوست‌ داشتن تو

دددددددوستت دارم

گنگی زبانم را به صراحت قلبم ببخش زیبارو

چطور بگم دوستت دارم تا قلبم آروم بگیره ؟

به کی بگم تورو دارم تا از حسودی بمیره ؟

عزیز بودن زیباست و دوست داشتن هنر است

اما به یاد عزیز بودن بهترین هنر است

مدت ها بود که می خواستم رازی را که در سینه دارم به تو بگویم ولی نتوانستم

داشتم هنگامی که از کنارم می گذشتی این راز را در چشمان عاشقم بخوانی

ولی تو با بی اعتنایی می گذشتی تا اینکه امروز قلم برداشتم تا از بی مهریت بنویسم

وقتی قلم را از روی کاغذ برداشتم دیدم نوشته ام دوستت دارم

یه معما

می دونی اونی که تورو به اندازه روشنایی

تموم ستاره های آسمون دوست داره کیه ؟

جوابش خیلی سادست

اسمشو بالای این اس ام اس نوشته

تقدیم به مروارید صدف دریای دلم

که به بیکرانی اقیانوس دوستش دارم

گفتم دوستت دارم نگو نظر لطفته

چون نظر لطفم نیست نظر دلمه

من عشق را در تو

تو را در دل

دل را در موقع طپیدن به تو دوست دارم

در زندگی محتاج دو چیز باش

قلبی که دوستش داری و قلبی که دوستت داره

نظرات18


نظرات شما عزیزان:

صادق
ساعت16:07---13 مهر 1392
سلام
یه سری به وب من بزن اگه دوست داری بازدید وبت بره بالا

اگه دوست داری تو وبلاگ برتروبت بیاد بالا وبازدید وبتون بیشتر بشه

حتمن یه سری به وبم بزن
پست اولمو بخون


فقط بدون به مولا علی قسم دروغ نمیگم

یه بار امتحان کنی مطمعنم باورت میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


**(بگـذار سرنـوشت هـر راهی را کـه میخواهـد برود، مـا راهمـان جداست** .......این ابـرهـا تـا میتواننـد ببـارنـد، مـا چتـرمان خداست)**=هرچی هستی همون باش و هرچی نیستی نگو کاش...... ......به بهترین سایت کاربردی خوش آمدید.دوستان منتظر نظرات خوبتون هستیم....
تاریخ روز
پخش آهنگ
آخرين مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤ و آدرس p30fullset.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
آی پی شما
Your IP Adress